Knutselforum

Pluk de dag en geef in 2021 meer betekenis aan je creativiteit!

Welkom op het creatieve Knutselforum van Minke’s Meaningful-Craft Designs! Jij kan als bezoeker, met een geregistreerd account, meedoen met verschillende online activiteiten, die wij hier op het knutselforum zullen organiseren. In 2021 laten wij jou, in verschillende activiteiten, alle mogelijkheden van onze producten zien. 

Wil je in 2021 ook meer betekenis geven aan je creativiteit, registreer je dan op ons Knutselforum en knutsel gezellig online me ons mee!

Hoe kan ik meedoen op dit Knutselforum?

1.Plaats, na je registratie, in je eigen profiel een profielfoto van jezelf en een leuke achtergrondfoto!
3.Lees de “forumregels” door en stel jezelf voor onder het topic “Voorstellen“!
3.Vind je het leuk om andere “leden” te volgen, dan kun je op de siteprofiel van elk lid, vrienden worden en elkaar privé berichten sturen!
4.In je eigen profiel kun je jou deelname aan alle activiteiten bekijken.
5.Vragen over je deelname en de activiteiten kun je in een privébericht sturen naar de beheerder.

We wensen je hier, heel veel Knutselplezier!

Pluk de dag kalende...

Notifications
Clear all

[Belangrijk] Pluk de dag kalender 2021  

Minke
Lid
Lid geworden: 1 jaar geleden
Topic starter  

Mijn 1e project van 2021, gemaakt met het 2-Connect inbindsysteem van Minke's Meaningful-Craft Designs. Er zijn ook verschillende producten van Anna Gretha Design in verwerkt. Een leuk project om te maken, zo aan het begin van het nieuwe jaar!

Ik heb er een video tuturial van gemaakt, die je in 3 delen kunt bekijken!

Bekijk hier de video!

Knutsel met ons mee en maak je eigen Pluk de dag 2021 jaarkalender!
Plaats hieronder in een reactie jou uitwerking en je maakt kans op
25% Knutselkorting!!!

Heel veel Knutsel-plezier!

Knutsel-groet,

Minke

This topic was modified 2 weken geleden 3 times by Minke

Lianne vond het leuk
Citaat
Lianne
Beginnend Meaningful Crafter Registered
Lid geworden: 8 maanden geleden

Wat mooi gemaakt en ook zo leuk bedacht!! 😍 😍 

Ik wil er ook wel eentje maken!!!

ReageerCitaat
coby.uitt
Beginnend Meaningful Crafter
Lid geworden: 2 maanden geleden

Zeker een leuk project en zo duidelijk uitgelegd door Minke. Ik probeer hem ook te maken in combinatie met mijn cricut maker

ReageerCitaat
Minke
Lid
Lid geworden: 1 jaar geleden
Topic starter  

@coby-uitt Leuk dat je geïnspireerd bent en dat je ook je eigen kalender gaat maken. Ben wel benieuwd naar jou kalender en hoe je dit doet met je cricut maker. Laat je even een foto zien, als je je kalender kaar hebt?

Groetjes Minke

ReageerCitaat
Share: