Knutselforum

Pluk de dag en geef in 2021 meer betekenis aan je creativiteit!

Welkom op het creatieve Knutselforum van Minke’s Meaningful-Craft Designs! Jij kan als bezoeker, met een geregistreerd account, meedoen met verschillende online activiteiten, die wij hier op het knutselforum zullen organiseren. In 2021 laten wij jou, in verschillende activiteiten, alle mogelijkheden van onze producten zien. 

Wil je in 2021 ook meer betekenis geven aan je creativiteit, registreer je dan op ons Knutselforum en knutsel gezellig online me ons mee!

Hoe kan ik meedoen op dit Knutselforum?

1.Plaats, na je registratie, in je eigen profiel een profielfoto van jezelf en een leuke achtergrondfoto!
3.Lees de “forumregels” door en stel jezelf voor onder het topic “Voorstellen“!
3.Vind je het leuk om andere “leden” te volgen, dan kun je op de siteprofiel van elk lid, vrienden worden en elkaar privé berichten sturen!
4.In je eigen profiel kun je jou deelname aan alle activiteiten bekijken.
5.Vragen over je deelname en de activiteiten kun je in een privébericht sturen naar de beheerder.

We wensen je hier, heel veel Knutselplezier!

Dag 2: Feestelijk I...

Notifications
Clear all

Dag 2: Feestelijk Inpakken...  

Minke
Lid
Lid geworden: 1 jaar geleden
Topic starter  

Vandaag heb ik een leuke feestelijke knutsel activiteit met de kinderen gedaan. Ze hebben hun eigen inpakpapier gestempeld, waar ze een leuk feestelijk cadeautje van hebben gemaakt. 

Hier heb ik een leuke beschrijving van gemaakt, om er zelf of ook samen met je kinderen je eigen feestelijke inpakpapier van te maken. Je kan het ook als designpapier gebruiken om in je December Journal een feestelijke pagina mee te maken. 
Je kan deze opdracht ook als inspiratie gebruiken en je eigen creativiteit op los laten om er voor jezelf een betekenisvol project van te maken.

Ik voeg hier een bestand bij met een kleine foto beschrijving.

Wat heb je verder nodig hebt:
1 vel print papier 15x15 cm + 1 vel print papier 15x12 cm.
1 lege w.c. rol

Van het velletje 15x15 cm vouw je het snoepzakje
Het velletje 15x12 cm plak je om het w.c. rolletje en plak/niet je aan de onderkant dicht.

Heel veel Knutsel-plezier!

This topic was modified 2 maanden geleden by Minke

Agnes vond het leuk
Citaat
Agnes
Actieve Meaningful Crafter
Lid geworden: 2 maanden geleden

Ziet er leuk uit!! De envelop van Isa gaan we in ons boekje plaatsen en er een leuke foto uit laten steken. 

Fotos volgen tzt.

MinkesKnutseltijd vond het leuk
ReageerCitaat
els.westerveld
Actieve Meaningful Crafter
Lid geworden: 4 maanden geleden

Ziet er leuk uit. 

Minke vond het leuk
ReageerCitaat
Share: